رویه بازگردانی کالا

اگر کالای خریداری شده ، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد،  اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۱ روز پس از دریافت کالا، به استار انصار اطلاع داده شود. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۱ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.مرجوعی در زمانی قابل قبول خواهد بود که کالا شامل ایرادات فیزیکی مانند پاره شدگی یا باز بودن بسته ها و اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات درج شده در وبسایت مغایرت داشته باشد

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش استار انصار کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض و مرجوعی سه  روزه استار انصار، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی شود و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط استار انصار دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در استار انصار به اتمام برسد، و استار انصار امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.