دسته‌بندی نشده

معرفی برند شهرزاد

برند شهرزاد ، انواع چای را با طعم ها و بسته بندی های جذاب و مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. نشانه های موجود در بسته بندی این برند ، مثل قوطی های زیبای آن و کاراکتر شهرزاد ، این برند را از سایر برندها متمایز کرده است. ما در این مقاله ، قصد داریم اندکی به بررسی این برند و تاریخچه ی آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

درباره ی برند

برند شهرزاد ، از سال ۱۳۳۳ ، شروع به فعالیت کرد. محصولات آن ، شامل چای سیلان ، کلکته ، ارل گری ، چای سبز و سی تی سی کنیا می باشد. این چای ، به صورت دانه ای و معمولی می باشد و باید آن را مثل سایر چای ها ، دم کرد. همچنین برند شهرزاد ، به منظور راحتی بیشتر مصرف کنندگانش ، دارای چای کیسه ای هم می باشد ؛ تا به راحتی ، حتی در سفر بتوانید تنها با قرار دادن آن در آب جوش ، از این چای خوش طعم و خوش عطر ، لذت ببرید.

 

تاریخچه ی برند

موسس کمپانی چای شهرزاد ، باقر داریانی می باشد که از سال ۱۳۳۳ وارد این تجارت شد. او در ابتدا در تجارتخانه ی پسر عمویش ، به کار مشغول  بود و به مدت ۵ سال در آنجا کار می کرد. شهریار داریانی ، مدیر عامل این کمپانی می باشد. زمینه ی فعالیت این برند ، در حوزه ی تولید چای ، دمنوش های گیاهی و قهوه می باشد. کارخانه ی این برند ، در شهرک صنعتی بهارستان ، واقع در شهر کرج می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *